Saturday, April 15, 2006

İnsanın en iyi dostu

İnsanın en iyi dostu.. Kahvedir... kahvedir tabii... Sabah saat 05:00'te iş başı yaptığımda beni sağlam silkeleyip, "kendine gel dostum, gün başlayacak" diyen bir bardak sade kahvenin üzerine tanımam... Hangi kahve olduğu damak tadına bağlıdır, yani Jacobs ya da Nescafe zaman zaman farketmeyebilir... Öyle anlar olur ki, ne olursa olsun sadece kahveye ihtiyacım var dediğim zamanlar çoğunluktadır... Tabi bu, sabah için... Bir de bu işin gün içinde olanı vardır, beden uyanmıştır ama ne hikmetse hala kahve istemektedir, o zaman devreye 3'ü 1 aradalar girer (adamlar her şeyi düşünüyor)... Onun da farklı bir tadı vardır, yumuşatılmış kafein... Ama ne olursa olsun, kahve insanın en iyi dostudur...

2 comments:

Gökhan Demir said...

Ben de sade içerdim kahveyi bi zamanlar. Ta ki bir gün kahve alma sırasında Meltem bana: "Bak Gökhan, kahveye ne kadar çok krema koyarsan o kadar güzel olur" diyene kadar. Yeniliklere açık olmak gerek tabi, denedim, gerçekten daha güzel oluyomuş. Üstelik aldığın kafein miktarı yine aynı.

oguzdag said...

İşte kahve denen bu mucize de bu, sütlü ya da sade, nescafe ya da jacobs, seni uyandıran, kendine getiren, süper bir icat, meyve ya da sebze, her neyse...